Povestea sebamed

Peste 55 de ani de știință pentru o piele sănătoasă

Heinz Maurer & produsele sebamed

Dr. Heinz Maurer a descoperit că la suprafaţa pielii există un strat protector care blochează agenţii externi precum factorii poluanţi, bacteriile, microorganismele patogene, substanţele chimice, radiaţiile UV etc.

Pe baza studiilor sale la pacienţii cu eczeme, el a descoperit că utilizarea săpunului distruge acest strat protector. De fapt, înaintea apariţiei Sebamed, pacienţilor cu eczeme le era interzisă folosirea săpunurilor.

Stratul protector (numit şi înveliş acid) are un pH de 5.5, uşor acid. Astfel, doctorul Maurer a creat primul săpun dermatologic cu рН 5.5, fără conţinut de săpun şi care fortifică şi nu distruge învelişul acid protector al pielii.

Sebamed este şi în prezent lider în fabricarea de produse de îngrijire a pielii. Peste 150 de studii clinice şi peste 2.000 de publicaţii ştiinţifice confirmă incontestabil calităţile produselor Sebamed. Peste 50 de produse Sebamed sunt recomandate de dermatologii din 80 de ţări.

Produsele Sebamed nu conţin săpunuri, au pH 5.5 - acelaşi cu cel al pielii sănătoase şi fortifică învelişul protector acid al pielii, spre deosebire de săpunuri.

Produsele Sebamed sunt extrem de delicate, hipoalergenice şi adecvate pentru utilizare pentru toate tipurile de piele, inclusiv pentru pielea deosebit de sensibilă.

Produsele Sebamed contribuie la procesul natural de vindecare a pielii cu probleme.

1952 - Înființare

Dr. Heinz Maurer identifică nevoia de curățare și îngrijire medicinală a pielii.

1956 - Producția primului „săpun fără săpun”

Dr. Heinz Maurer reușește să-și pună în aplicare ideea. Intră în producție primul „săpun fără săpun”, un baton de curățare pe bază de agenți tensioactivi care corespunde pH-ului fiziologic ușor acid al pielii de 5,5. Dr Maurer îi provoacă pe experți cu afirmația: „Oamenii s-au spălat incorect de 2 000 de ani”.

1967 - Introducerea săpunului de curățare sebamed

Lansarea pe piață a primului baton de curățare fără săpun a pus capăt interdicției anterioare de spălare promovată de dermatologii vremii.

1967 - Originea numelui de marcă sebamed

1970 - Introducerea gelului lichid pentru față și corp sebamed

1974 - Introducerea loțiunii sebamed

1979 - Introducerea spumei cremă de baie sebamed

1981 - Introducerea șamponului anti-mătreață sebamed

1982 - Introducerea cremei sebamed

1983 - Introducerea logo-ului sebapharma

Sebapharma GmbH & Co. KG este fondată în Boppard și este compania de vânzări pentru companiile Sebamat GmbH, Herzpunkt Pharma GmbH, Maurer Pharma GmbH și Maurer Pharma Nord GmbH.

1984 - Mutarea la noul sediu al companiei

Compania mută producția, cercetarea și depozitul la șantierul Bad Salzig, beneficiind și de o clădire modernă de birouri.

Sebapharma GmbH & Co. KG folosește șantierul special planificat și construit din 1984 și îl dezvoltă constant pentru a satisface cele mai recente cerințe.

1992 - Dr. Heinz Maurer primește Ordinul de Merit al Republicii Federale Germania

1993 - Lansarea produselor baby sebamed

1995 - Lansarea deodorantului sebamed

1997 - Lansarea primului site sebamed

1998 - Introducerea balsamului de buze sebamed și a șamponului reparator sebamed

2000 - Introducerea testului rapid de sarcină TESTAmed

2004 - Introducerea gamei sebamed Dry Skin

2005 - Introducerea gamei sebamed Anti-Age

2006

70 de produse sebamed sunt disponibile în peste 80 de țări și există peste 120 de documentații științifice.

2010 - Dr. Heinz Maurer predă conducerea companiei fiului său Thomas Maurer

2011 - Introducerea gamei sebamed Blemish-Prone Skin

2012 - Introducerea produselor pentru piele uscată sebamed fără parfum

2014 - Lansarea gelului activ de spălare a mâinilor

2016 - Lansarea șamponului anti-mătreață Plus

2019 - Dr. Daniel Rothoeft este noul vicepreședinte al Consiliului

2021 - Construcția unității de producție din Pfalzfeld

2023 - Sebapharma preia Rudolf Dankwardt GmbH din Norderstedt

2024 - Rebranding-ul sebamed

Studii clinice

  1. Barrier recovery is impeded at neutral pH, independent of ionic effects: implications for extracellular lipid processing

Archives of Dermatological Research – May 1998, Volume 290, Issue 4, pp 215-222

2. Skin Surface pH: A Protective Acid Mantle

Cosmetics & Toiletries Magazine – Dec 1996, Volume 111, Issue 12, pp 101

3. The Concept of the Acid Mantle of the Skin: Its Relevance for the Choice of Skin Cleansers

Dermatology (Basel) 191 (4): 276–80. PMID 8573921

4. The Effect of Detergents on Skin pH and Its Consequences

Clin Dermatol. 1996 Jan-Feb;14(1):23-7

5. Effects of pH changes in a specific detergent multicomponent emulsion on the water content of stratum corneum

Journal of the Society of Cosmetic Chemists, 1991 Vol. 42, No. 5, 327-333

6. pH and Skin Care

ABW Wissenschaftsverlag. 2007 pp. 31–. ISBN 978-3-936072-64-8

OBIECTIVELE NOASTRE

Valorile noastre

  • Creștere responsabilă
  • Respect reciproc
  • Utilizare responsabilă a resurselor naturale
  • Reducerea continuă a deșeurilor de ambalaje
  • Optimizarea reciclabilității materialelor
  • Utilizarea eficientă a materiilor prime regenerabile
  • Sprijinirea producției locale și asigurarea unui viitor sustenabil